دوست پاییزی!

 

من یه دوستی داشتم!

با فکر موسیقیایی

یه دوست مو مشکی

با قلب آریایی

***

من یه دوستی داشتم!

آه چه خوب و صمیمی

روزهای با اون بودن:

خاطرات قدیمی

***

آی دختر پاییزی!

تو حیات مدرسه

یادت میاد می گفتم

چه قدر عشوه می ریزی؟!

***

هنوز آهنگ گوش می دی

آی "عاشق زندگی" ؟!

"امید داری هنوز"

به فردا و زندگی؟!

***

هنوز اسم دبیر

"جغرافیا" یادت هست؟

من که یادم نرفته

آخه مگه امکانش هست؟!

***

بین من و تو امروز

یه اینترنت واسطه ست!

شاید که اینستاگرام

جبران این فاصله ست!!!

***

دلم برات تنگ شده

"حس غریب و کمیاب"!

بازم به یادت هستم

توی "شبهای مهتاب"!

***

درسته از من دوری

آی دوستی که «داشتمت»!

با این حساب این روزا

توی "قلبم" «دارمت»!

 

تقدیم به عسل عزیزم،

که با حضورش توی لحظه های خوب زندگیم،

حال منو بهتر هم می کرد ...! ^_^



نظرات شما عزیزان:

ریحووونھ
ساعت11:27---16 تير 1393
باشھ دل بدید قلوھ بگیرىد ماھم ھوىجىم
پاسخ: عه! حيف اون همه احساس:|


asal banoo
ساعت1:48---16 تير 1393
وایی خدا...
خدا بگم چیکارت نکنه دختر!!
مردم از خنده..
اون تیکه جغرافیا رو خعععلی خوب اومدی

نمیدونم چی بگم کِم عزیزم.....
الان زبونم بند اومده.......
مرسی مرسی مرسی مرسی...
واسه بودنت تو تک تک لحظه های زندگیم.
تو که هستی زندگی یه معنی دیگه برام داره...
خیییییییییلی خاص,فوقالعاده.....دوووووووووسِت دارم

ما دوووورهم روزای خوبی داشتیم و خواهیم داشت!
دعواهامون,مسخره بازیامون,مشهد رفتنمون(خخ!),صحبت کردن راجب *ما*,اون پنجره مقدس دفتر!!!
مانتو خوشگل مدرسه....
وااااییی....
کاش اون روزا برگردن...
ایشالا دوماه دیگه دوباره همون آش و همون کاسه
پاسخ: لازم نیست چیزی بگی گلکم! خخخخ!!! آره من امیییید دارم بازم باهمیم :* :* ;)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبها:
نوشته شده در یک شنبه 15 تير 1393برچسب:,ساعت 21:13 توسط violinist|